
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Umysł na wolności
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
Wychowanie zaczyna się przed urodzeniem
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Większość kobiet i mężczyzn, którzy przygotowują się do roli ojców i matek, kierując się obiegową wiedzą dotyczącą dziedziczenia pewnych cech, przypuszcza, że dziecko fizycznie i duchowo będzie podobne do rodziców, dziadków, wujka czy ciotki. Na ogół jednak nie próbują czegokolwiek zrobić, by pomóc lub przeszkodzić takiemu podobieństwu, ani też z góry wybrać, jaki będzie przyszły potomek. Zdaniem autora mylą się, gdyż rodzice mogą oddziaływać na dziecko, które ma zamiar wcielić się w ich rodzinie.
Mistrz Omraam Mikhaël Aïvanhov (1900-1986) – filozof i pedagog francuski pochodzenia bułgarskiego – kontynuuje dzieło swego bułgarskiego nauczyciela Petera Deunova (1864-1944) lekarza, teologa, kompozytora, wirtuoza skrzypiec i twórcy tańca paneurytmii. Obaj mistrzowie w wykładach i książkach zajmowali się miejscem i rolą człowieka we Wszechświecie, naturze i społeczeństwie oraz pojmowaniem kultury, etyki, psychologii, medycyny i muzyki jako tworzywa duchowego. Ich dzieła budują w ludziach nową świadomość, wnosząc do duszy współczesnego człowieka miłość, radość i światło.
Zapraszamy do lektury artykułu: "Omraam Mikhael Aivanhov - Duchowy mistrz Zachodu".
Autor: Omraam Mikhael Aivanhov
Dane techniczne
Autor | Omraam Mikhael Aivanhov |
Seria wydawnicza | Kolekcja Izvor |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-3-89515-403-4 |
Liczba stron | 160 |
Wymiary | 111 x 179 mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.