
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Pasta do zębów Dabur Herbal z aloesem (100ml )
- Umysł na wolności
- Biała Szałwia
- Hepa-Complex
- Człowieku sam poznaj siebie
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
Prebiotyki i probiotyki. Dieta zdrowych jelit. Nowatorski plan zrównoważenia flory bakteryjnej
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny






Opis
Odkryj siłę swoich jelit! Pokonaj stres i choroby!
Wirusy, bakterie, smog, stres, antybiotyki i zła dieta sprawiają, że równowaga mikroflory jelitowej ulega zaburzeniu. To zaś prowadzi do otyłości i innych problemów zdrowotnych, takich jak infekcje wirusowe i ogólne osłabienie odporności. Co ważne, coraz więcej badań potwierdza związek między dietą, stanem jelit a depresją. Nieocenioną rolę w ochronie naszego organizmu pełnią prebiotyki i probiotyki. Czym są? Jak skutecznie je dobrać i wprowadzić do diety? Które najlepiej działają w postaci naturalnej, a które należy suplementować?
• Wprowadź proste nawyki, które radykalnie zmienią twoje życie
• Zacznij prowadzić tygodniowy dziennik żywieniowy
• Naucz się odpowiedniej suplementacji witamin i mikroelementów
• Zacznij już dziś i małymi krokami wzmocnij odporność swojego organizmu
Książka zawiera kompletny plan odbudowy jelit oraz przepisy na pyszne, proste pro- i prebiotyczne dania pełne warzyw. Dzięki nim pozbędziesz się zbędnych kilogramów, zwalczysz wirusy i infekcje, a przede wszystkim zmniejszy się ryzyko chorób układu krążenia i nowotworów.
Dane techniczne
Autor | Maitreyi Raman, Angela Sirounis, Jennifer Shrubsole |
Tłumacz | Joanna Żywina |
Data wydania | 2021, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366859319 |
Liczba stron | 536 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.