
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Zestaw 3 x AP SENSATION (Kolagen w kapsułkach)
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Spojrzenie na niewidzialne
Reiki - 5 wskazań dobrego życia. Ezoteryczny wymiar podstaw praktyki Reiki i ich wpływ na życie codzienne
towar niedostępny






Opis
Są to:
- medytacja Gasho,
- przywołanie energii Reiji-ho, oraz
- sesja Reiki wykonywana za pomocą dłoni, Chiryo.
Te trzy filary stanowią techniczną część metody. W wykształceniu wrażliwego i czującego terapeuty Reiki istotna jest również podstawa etyczna, właściwe nastawienie wewnętrzne osoby uzdrawiającej do siebie, do innych ludzi i do świata.
Dla rozwijania właściwej postawy etycznej, Mikao Usui przekazywał uczniom podczas seminariów pięć wskazań cesarza Meiji - Gokai. Wskazania te wciąż są wspominane na seminariach Reiki prowadzonych obecnie, jednak ich znaczenie pozostaje niedocenione, za-równo przez mistrzów, jak i przez adeptów Reiki.
Niniejsza publikacja ma na celu objaśnienie wewnętrznych treści tych pięciu wskazań, które każdemu pozwalają prowadzić dobre, godziwe życie.
Książka objęta patronatem miesięcznika "Nieznany Świat".
Autor: Mariusz Włoczysiak
Dane techniczne
Autor | Mariusz Włoczysiak |
Seria wydawnicza | Zdrowie i radość |
Data wydania | 2010, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-032-8 |
Liczba stron | 48 |
Wymiary | 160 x 230 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.