
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Anti-radiations Gold 24 k. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego
- Moje przeżycie z UFO na Rugii
- Nieznany Świat 06/2025 (414)
- Nieznany Świat 05/2025 (413)
- Opowieści buddyjskie dla małych i dużych. Otwierając wrota Twojego serca
- Radykalne wybaczanie. Wybaczajmy skutecznie - darowanie krzywd ma moc uzdrawiania
- Sirius-D Classic (100g)
Siła przemilczanych terapii. Część 1
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Książka „Siła skrywanych terapii. Czas na integrację medycyny” wskazuje sposoby zachowania zdrowia oraz terapie potwierdzone badaniami naukowymi i wykorzystywane w praktyce. Ich wiarygodność jest udowodniona poprzez cytaty z konkretnych, sprawdzalnych źródeł. Podane w książce zasady homeostazy respektują fizjologię organizmu, uwzględniając wpływ minerałów, witamin oraz ich synergię. Przy lekturze książki warto wziąć pod uwagę fakt, że ustalone procedury medyczne nie są „na zawsze” i stale muszą być doskonalone. Dobro pacjenta jest nadrzędne wobec interesów korporacji farmaceutycznych, medycznych i administracji. W książce dostrzega się też ograniczenia lekarzy i pacjentów do swobodnego wyboru terapii, które po prostu nie są w Polsce stosowane. Czytelnicy znajdą też odniesienie do aktualnego tematu koronawirusa. Oprócz tego publikacja zawiera uwagi dotyczące swobody dyskusji o sposobie organizacji opieki medycznej i istniejących w tej kwestii przeszkodach prawnych.
Niech książka ta będzie kolejnym krokiem na drodze zainicjowanej przez innych amatorów-pasjonatów zdrowia oraz lekarzy.
Dane techniczne
Autor | Andrzej Witek |
Data wydania | 2020, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788394678661 |
Liczba stron | 356 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.