
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Umysł na wolności
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
Smoothie z superproduktów
Cena regularna:
36,00 zł
towar niedostępny






Opis
Smoothie z superproduktów – oto nowe koktajle pełne mocy i energii. Wystarczy zmiksować nasiona chia, jagody goi i inne produkty oraz dodać pełne słońca owoce i świeże chrupiące warzywa, aby otrzymać fantastyczną kombinację składników odżywczych! Dzięki nim będziecie się cieszyć odpornością, dobrą formą i mnóstwem energii. A więc bez wymówek. Jeszcze nigdy dotąd nie było tak łatwo i zdrowo!
Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę: zawiera wszelkie informacje dotyczące smoothie z superproduktów, opisane w książce superprodukty stanowią wybór niezwykle wartościowych roślin i produktów roślinnych, poradnik umożliwia przyswojenie wiedzy o leczniczych właściwościach pokarmu, podane przepisy są proste do wykonania, smoothie pozwalają zgubić zbędne kilogramy i wzmocnić organizm, koktajle przygotowane z superproduktów mogą zostać podane zamiast innych posiłków, tak przygotowane koktajle są pełne substancji odżywczych i witalnych, zaproponowane napoje są pełne mocy, dostarczają energii i można nimi zastąpić również kawę, mogą też działać profilaktycznie oraz wspomagać leczenie chorób.
Dane techniczne
Autor | Christian Guth, Burkhard hickisch, Martina Dobrovicova |
Tłumacz | Grzegorz Szczepański |
Data wydania | 2018, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788379715367 |
Liczba stron | 144 |
Wymiary | 167 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.