
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Anti-radiations Gold 24 k. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego
- Moje przeżycie z UFO na Rugii
- Nieznany Świat 06/2025 (414)
- Nieznany Świat 05/2025 (413)
- Opowieści buddyjskie dla małych i dużych. Otwierając wrota Twojego serca
- Radykalne wybaczanie. Wybaczajmy skutecznie - darowanie krzywd ma moc uzdrawiania
- Sirius-D Classic (100g)
Smoothie z superproduktów
Cena regularna:
36,00 zł
towar niedostępny






Opis
Smoothie z superproduktów – oto nowe koktajle pełne mocy i energii. Wystarczy zmiksować nasiona chia, jagody goi i inne produkty oraz dodać pełne słońca owoce i świeże chrupiące warzywa, aby otrzymać fantastyczną kombinację składników odżywczych! Dzięki nim będziecie się cieszyć odpornością, dobrą formą i mnóstwem energii. A więc bez wymówek. Jeszcze nigdy dotąd nie było tak łatwo i zdrowo!
Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę: zawiera wszelkie informacje dotyczące smoothie z superproduktów, opisane w książce superprodukty stanowią wybór niezwykle wartościowych roślin i produktów roślinnych, poradnik umożliwia przyswojenie wiedzy o leczniczych właściwościach pokarmu, podane przepisy są proste do wykonania, smoothie pozwalają zgubić zbędne kilogramy i wzmocnić organizm, koktajle przygotowane z superproduktów mogą zostać podane zamiast innych posiłków, tak przygotowane koktajle są pełne substancji odżywczych i witalnych, zaproponowane napoje są pełne mocy, dostarczają energii i można nimi zastąpić również kawę, mogą też działać profilaktycznie oraz wspomagać leczenie chorób.
Dane techniczne
Autor | Christian Guth, Burkhard hickisch, Martina Dobrovicova |
Tłumacz | Grzegorz Szczepański |
Data wydania | 2018, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788379715367 |
Liczba stron | 144 |
Wymiary | 167 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.