
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- 1001 zaklęć. Kompletna księga skutecznych zaklęć, dzięki którym szybko spełnisz każde swoje pragnienie
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Odpowiedź
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Medytacje. Dobra Karma
Zapomnij o okularach
Cena regularna:
34,50 zł
towar niedostępny






Opis
W kręgu kultury zachodniej wzrok 20/20 oznacza idealny poziom normy, co jest oparte na spostrzeżeniu utrwalonym przez przemysł zajmujący się ochroną wzroku. Jeżeli widzisz dwu i półcentymetrową literę z odległości trzech metrów, wtedy twój wzrok uważa się za "normalny". Bez względu na to, czy ta diagnoza pochodzi z ust pielęgniarki szkolnej, twojego okulisty czy lekarza rodzinnego, kiedy usłyszysz 20/20 odczuwasz westchnienie ulgi. Jeśli ubierzesz okulary lub soczewki kontaktowe, które sztucznie przywracają wzrok 20/20, jesteś pełen wdzięczności. Prawdopodobnie czytasz tę książkę, żeby dowiedzieć się w jaki sposób uzyskać wzrok 20/20 i jak osiągnąć ten cel bez korzystania z okularów. Po pierwsze musisz zrozumieć, że w naszej kulturze dobry wzrok jest w większym stopniu wyjątkiem niż regułą. Dlaczego dzieje się tak, że w Stanach Zjednoczonych ponad 100 milionów ludzi jest krótkowzrocznych (ma trudności z widzeniem małych przedmiotów na odległość) i przynajmniej sześć osób na każde dziesięć, aby wyraźnie widzieć zdaje się na sztuczne przyrządy? Dlaczego tak wielu ludziom z diagnozami poważnych chorób oczu, takich jak degeneracja plamki, zaćma, jaskra i odklejenie siatkówki nie oferuje się żadnej dodatkowej pomocy poza lekarstwami i operacjami chirurgicznymi? Wybór jest zatem poważnie ograniczony, pomimo obfitości znanych i w pewnym stopniu dostępnych, komplementarnych metod, mogących pomóc osobom, które zechciałyby podjąć naukę stosowania tych środków samopomocy. Nawet jeżeli twój wzrok ma ostrość 20/20 i nie musisz nosić szkieł korekcyjnych, prawdopodobnie znajdujesz się w rosnącej liczbie osób, które doświadczają wzrostu napięcia w obszarze zmysłu wzroku.
Takie symptomy jak: pieczenie, swędzenie, rozmazywanie się obrazu, łzawienie, spadek stopnia zrozumienia przy dłuższym czytaniu i ból połączony zazwyczaj z obniżeniem sprawności wzroku mogą wskazywać na to, że zmniejszyła się zdolność oczu do odbierania poleceń z mózgu. Na szczęście możesz skorygować ten problem, dzięki zapoznaniu się z technikami, które mogą być ćwiczone i udoskonalane w taki sam sposób, w jaki uczyłbyś się gry na instrumencie. Ćwiczenia są proste, zaś rezultaty dostrzeżesz natychmiast. "Zapomnij o okularach" uczy nowych sposobów poszerzania zakresu widzenia, a dzięki temu uzupełnia zalecenia twojego okulisty. Metoda obejmuje techniki rozwinięte w ramach badań nad refrakcją oka, diagnozowania oraz leczenia chorób oka, technologii przepisywania soczewek, terapię wzroku i zastosowanie metod komplementarnych. Powyższe metody doceniają leczniczą moc witamin, minerałów i ziół oraz podkreślają twoją rolę w procesie uzdrawiania.
Podstawowym celem tej książki jest zachęta do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie swoich oczu i wzroku. Nakreślone w książce wskazówki bazują na jednej, kluczowej przesłance: tak jak potrafisz poprawić swoją sprawność fizyczną, tak samo możesz polepszyć sprawność oczu - ich wytrzymałość, sposób w jaki razem pracują oraz ich współpracę z mózgiem. Prawdopodobnie twój okulista postawił diagnozę i zalecił leczenie oparte na zachodnich standardach. "Zapomnij o okularach" jest pomostem pomiędzy technologią nauk medycznych zachodu a mądrością intuicyjnego uzdrawiania.
(ze wstępu)
Dane techniczne
Autor | Robert Michael Kaplan |
Tłumacz | Robert Palusiński |
Data wydania | 2022, Maj |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788363851088 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.