
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Medytacje. Dobra Karma
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Sirius-D Classic (100g)
- Podróż na Jowisza
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Prawa ewolucji świadomości
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
Zioła na odporność. Naturalne metody zwiększenia odporności dorosłych i dzieci
Cena regularna:
24,90 zł
towar niedostępny






Opis
Jak w naturalny sposób zapobiegać infekcjom?
Co zrobić, żeby ochronić dzieci przed przeziębieniami i uniknąć częstych wizyt u lekarza?
Czy można wzmocnić organizm, unikając chemicznych preparatów z apteki?
Wszyscy przez cały rok chcemy się cieszyć dobrym zdrowiem: unikać zatkanego nosa, bólu głowy, drażniącego kichania i ogólnego osłabienia. Doktor Monika Fijołek, naukowiec a zarazem pasjonatka ziołolecznictwa, proponuje, by do okresu największego ryzyka infekcji przygotować się wcześniej, wzmacniając swoją odporność. Aronia, czystek, berberys, czosnek czy jeżówka, to tylko niektóre rośliny chroniące nas przed chorobami. Podane w pysznych daniach, ciastach, herbatach, nalewkach czy konfiturach nie tylko wspierają nasz układ odpornościowy, ale także cieszą swoim smakiem.
Znajdziesz tu:
• najważniejsze zioła wspierające odporność
• dozowanie odpowiednie dla wieku i ogólnego stanu zdrowia
• sprawdzone przepisy na dania, przetwory i nalewki
• pomysły na wyjątkowe przysmaki wzmacniające organizm twojego dziecka.
Monika Fijołek– doktor nauk rolniczych, pasjonatka uprawy ziół i ziołolecznictwa. Projektuje i tworzy ziołowe ogrody przydomowe i klasztorne. Rysuje zioła. Gotuje wspaniałe ziołowe potrawy. Autorka książki Zioła w ogrodzie.
Dane techniczne
Autor | Monika Fijołek |
Data wydania | 2016, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788365349699 |
Liczba stron | 176 |
Wymiary | 130 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.