
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Ciało i stres. Czy ja chcę, czy ja muszę
towar niedostępny






Opis
Książka Ciało i stres. Czy ja chcę, czy ja muszę Krzysztofa Krupki to podróż od powodów, aż do skutecznych sposobów eliminacji nadmiernego stresu z ciała, emocji i myśli.
Od autora:
"Stres dotyka każdego, na wszystkich etapach życia. Jego źródła są jednak bardzo różne – każdy z nas doznaje napięć pod wpływem innych czynników.
W życiu nie unikniemy stresu, bo tak naprawdę życie to właśnie stres. Ważne jest jednak, jak ten stan przechodzimy, jak sobie z nim radzimy. Źle przeżywany stres odbiera nam bowiem energię do życia: często powoli, a czasem nagle.
Książka ta pomaga zrozumieć, czym jest stres, jak sobie z nim radzić i jak „odblokować” swoją energię – czyli po prostu, jak żyć w harmonii z sobą samym.
Zazwyczaj sami jesteśmy swoimi największymi wrogami – to nasze postrzeganie powoduje, że coś odczuwamy jako dyskomfort, czyli stres, a coś innego jako komfort. Jednak na pewnym poziomie u wszystkich występują bardzo podobne reakcje stresowe."
Dane techniczne
Autor | Krzysztof Krupka |
Data wydania | 2016, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788394636807 |
Liczba stron | 200 |
Wymiary | 150 x 210 mm |
Okładka | miękka |
tagi | GhU^kl |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.