Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Porady naturoterapeutki Barbary Kazany. Część 1
- Kuchnia słowiańska też leczy
- Dwunasta Planeta. Księga pierwsza kronik Ziemi
Czakry w praktyce. Najskuteczniejsze techniki pracy z energia dla początkujących
Cena regularna:
39,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przekonasz się, jak łatwo samodzielnie modyfikować kolory i energie poszczególnych czakr. To prosta droga, aby zwiększyć swoje wibracje i przenieść się na następny poziom świadomości, jak również odnaleźć uwolnienie. Pomogą Ci w tym liczne, wypróbowane przez Autorkę, ćwiczenia oparte na wizualizacjach i współpracy z duchowymi przewodnikami. Dowiesz się, czym jest centrum Ananda Khanda i jakie są pierwotne odcienie boskości. Poznasz również nieznane powszechnie centra energetyczne, jak czakra omega czy gwiazda ziemi. Osiągniesz połączenie i harmonię wszystkich czakr.
Co zyskasz dzięki ćwiczeniom? Przede wszystkim zostaniesz współtwórcą nowej, lepszej rzeczywistości. Tylko w ten sposób poznasz nowe modlitwy, zasady, przekonania czy decyzje. Inaczej spojrzysz na swoje związki, interakcje czy strach. Stawisz czoła demonom nowego świata i przeszłości. Dostrzeżesz niewidoczne dla Ciebie dotychczas możliwości i odrzucisz wątpliwości. Nauczysz się relaksować i odnajdziesz swoje magiczne miejsce. Przejdziesz z trzeciego wymiaru do piątego, poznasz serce swojej duszy i zaklęcia, które zmienią świat.
Dane techniczne
Autor | Christine Arana Fader |
Tłumacz | Małgorzata Rzepka |
Data wydania | 2018, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788373779020 |
Liczba stron | 232 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.