
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- 1001 zaklęć. Kompletna księga skutecznych zaklęć, dzięki którym szybko spełnisz każde swoje pragnienie
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Odpowiedź
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Medytacje. Dobra Karma
Czakry w praktyce. Najskuteczniejsze techniki pracy z energia dla początkujących
Cena regularna:
39,30 zł
towar niedostępny






Opis
Przekonasz się, jak łatwo samodzielnie modyfikować kolory i energie poszczególnych czakr. To prosta droga, aby zwiększyć swoje wibracje i przenieść się na następny poziom świadomości, jak również odnaleźć uwolnienie. Pomogą Ci w tym liczne, wypróbowane przez Autorkę, ćwiczenia oparte na wizualizacjach i współpracy z duchowymi przewodnikami. Dowiesz się, czym jest centrum Ananda Khanda i jakie są pierwotne odcienie boskości. Poznasz również nieznane powszechnie centra energetyczne, jak czakra omega czy gwiazda ziemi. Osiągniesz połączenie i harmonię wszystkich czakr.
Co zyskasz dzięki ćwiczeniom? Przede wszystkim zostaniesz współtwórcą nowej, lepszej rzeczywistości. Tylko w ten sposób poznasz nowe modlitwy, zasady, przekonania czy decyzje. Inaczej spojrzysz na swoje związki, interakcje czy strach. Stawisz czoła demonom nowego świata i przeszłości. Dostrzeżesz niewidoczne dla Ciebie dotychczas możliwości i odrzucisz wątpliwości. Nauczysz się relaksować i odnajdziesz swoje magiczne miejsce. Przejdziesz z trzeciego wymiaru do piątego, poznasz serce swojej duszy i zaklęcia, które zmienią świat.
Dane techniczne
Autor | Christine Arana Fader |
Tłumacz | Małgorzata Rzepka |
Data wydania | 2018, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788373779020 |
Liczba stron | 232 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.