Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 09/2024 (405)
- Atlas Istot Pozaiziemskich
- Nieznany Świat 10/2024 (406)
Czakry w praktyce. Najskuteczniejsze techniki pracy z energia dla początkujących
Cena regularna:
39,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Przekonasz się, jak łatwo samodzielnie modyfikować kolory i energie poszczególnych czakr. To prosta droga, aby zwiększyć swoje wibracje i przenieść się na następny poziom świadomości, jak również odnaleźć uwolnienie. Pomogą Ci w tym liczne, wypróbowane przez Autorkę, ćwiczenia oparte na wizualizacjach i współpracy z duchowymi przewodnikami. Dowiesz się, czym jest centrum Ananda Khanda i jakie są pierwotne odcienie boskości. Poznasz również nieznane powszechnie centra energetyczne, jak czakra omega czy gwiazda ziemi. Osiągniesz połączenie i harmonię wszystkich czakr.
Co zyskasz dzięki ćwiczeniom? Przede wszystkim zostaniesz współtwórcą nowej, lepszej rzeczywistości. Tylko w ten sposób poznasz nowe modlitwy, zasady, przekonania czy decyzje. Inaczej spojrzysz na swoje związki, interakcje czy strach. Stawisz czoła demonom nowego świata i przeszłości. Dostrzeżesz niewidoczne dla Ciebie dotychczas możliwości i odrzucisz wątpliwości. Nauczysz się relaksować i odnajdziesz swoje magiczne miejsce. Przejdziesz z trzeciego wymiaru do piątego, poznasz serce swojej duszy i zaklęcia, które zmienią świat.
Dane techniczne
| Autor | Christine Arana Fader |
| Tłumacz | Małgorzata Rzepka |
| Data wydania | 2018, Marzec |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788373779020 |
| Liczba stron | 232 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.