
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Dieta Dobrych Produktów
towar niedostępny






Opis
Książka prezentuje autorską "Dietę Dobrych Produktów" (DDP) oraz przedstawia jak poruszać się po różnorakim zaopatrzeniu organizmu celem nie obciążania jednego, zwykle nadużywanego szlaku metabolicznego. DDP chroni przed infekcjami, likwiduje wszechobecne nadciśnienie samoistne, nadwagę i nękające większość ludzi – dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Odkrycie i opisanie w niniejszej książce przyczyn Fenomenu Brzasku (wysoka poranna glukoza – jeszcze przed pierwszym posiłkiem) w cukrzycy I i II jest kamieniem milowym w dietetyce dotyczącej zarówno starzenia się jak i powstawania nowotworów.
DDP zaleca obserwowanie objawów po zjedzonym posiłku i wyciągnięcie wniosków celem poprawy stanu swojego zdrowia.
Ewa Bednarczyk-Witoszek, urodziła się w 1963 roku, ukończyła wydział lekarski Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Uzyskała drugi stopień specjalizacji z zakresu laryngologii. Diety w różnych dziedzinach medycyny zgłębia już od 25 lat.
Autor: Ewa Bednarczuk-Witoszek
Dane techniczne
Autor | Ewa Bednarczuk-Witoszek |
Data wydania | 2013, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-085-4 |
Liczba stron | 456 |
Wymiary | 170 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.