
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Tajne stowarzyszenia 3 - Wojna wolnomularzy. Wysoki hierarcha wolnomurarski ujawnia
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Pasta do zębów Dabur Herbal z aloesem (100ml )
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
Gotowanie według Pięciu Przemian. 200 przepisów na wzmocnienie ciała i umysłu
Cena regularna:
79,90 zł
towar niedostępny






Opis
Kolejna bestsellerowa książka autorki „Odżywiania według Pięciu Przemian”. Wywodząca się z medycyny chińskiej tradycja odżywiania według Pięciu Przemian to metoda, dzięki której każdy posiłek jest sycący, dostarcza organizmowi potrzebnych składników i utrzymuje go w doskonałej harmonii.
Po zapoznaniu się z jej podstawowymi założeniami metoda ta okazuje się też prosta i intuicyjna. Gotując zgodnie z zasadami Przemiany Wody, Ziemi, Metalu, Drzewa i Ognia, zapewnisz sobie i swojej rodzinie zdrowie oraz równowagę! W tej książce znajdziesz podstawowe zasady gotowania według Pięciu Przemian i 200 przepisów na pyszne dania, z których wiele przygotujesz w mniej niż 30 minut!
Odkryjesz wśród nich smaczne i zdrowe potrawy mięsne i wegetariańskie, słodkie i pikantne śniadania, desery, domowe wypieki i napoje. Przy każdym przepisie znajdziesz także wskazania zdrowotne. Wsłuchaj się w swoje potrzeby i wykorzystaj przepisy z tej wyjątkowej książki kucharskiej, by wzmocnić swój fizyczny dobrostan i polepszyć samopoczucie, a wszystko to w zgodzie z naturalnym cyklem pór roku i w harmonii energetycznej.
Dane techniczne
Autor | Barbara Temelie, Beatrice Trebuth |
Tłumacz | Anna Krochmal, Tomasz Twardowski |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788396079343 |
Liczba stron | 424 |
Wymiary | 165 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.