
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
Krew – medycyna holistyczna. Tom I. Dotlenianie, odżywianie i oczyszczanie wszystkich komórek
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Krew to pierwszy tom z serii 12 tomów Medycyny holistycznej. Autorka jest najbardziej znaną holistyczną terapeutką w Niemczech, łącząc w swojej metodzie homeopatię, naturopatię, odżywianie i ćwiczenia umysłowe. W tej książce szczegółowo omawia różne parametry i grupy krwi oraz wyjaśnia ich znaczenie. Opisane metody pozwolą Ci z łatwością określić, w którym miejscu układu narządów przejawia się choroba. Odkryjesz, które wzorce myślowe powodują fizyczne dolegliwości. Narząd, negatywne emocje i błędne przekonania powodują chorobę, a uświadomienie każdej z tych przyczyn może przywrócić zdrowie i równowagę. Z książki dowiesz się jakie rozwiązania i metody zastosować, aby odzyskać pełnię zdrowia na płaszczyźnie mentalnej, emocjonalnej i fizycznej. Krew – najdoskonalszy płyn natury.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Sonnenschmidt Rosina |
Tłumacz | Piotr Lewiński |
Data wydania | 2019, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381682893 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | homeopatia naturopatia naturalne techniki uzdrawiania |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.