
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Zestaw 3 x AP SENSATION (Kolagen w kapsułkach)
- Po tamtej stronie. Dlaczego zmarli powracają
Wątroba i pęcherzyk żółciowy – medycyna holistyczna. Tom II. Oczyszczanie organizmu, odkwaszanie, usuwanie kamieni
towar niedostępny






Opis
Autorka ma bogate doświadczenie w homeopatii oraz w medycynie chińskiej, nauce o żywieniu i technikach oddechowych.
Choroby wątroby i pęcherzyka żółciowego często są bezbolesne i dają niewiele objawów. Chociaż w wątrobie znajdują się włókna nerwowe, nie ma ich w jej wewnętrznej tkance. Problemy związane z funkcjonowaniem wątroby najczęściej są związane z przewlekłymi schorzeniami, ale dzięki szczegółowym opisom Autorki samodzielnie zdołasz rozpoznać i zdiagnozować stan swojej wątroby oraz poznasz naturalne metody, aby przywrócić jej prawidłowe funkcje. Zrozumiesz swoje nieświadome działania, które sprawiają, że borykasz się z chorobami. Odkryjesz kompleksowe koncepcje leczenia, szczególnie informacje na temat odżywiania, odkwaszania i oczyszczania, aby pozbyć się dolegliwości. Zdrowa wątroba - dłuższe życie.
Dane techniczne
Autor | Rosina Sonnenschmidt |
Tłumacz | Anna Bergiel |
Data wydania | 2019, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381683005 |
Liczba stron | 224 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | Tradycyjna Medycyna Chińska zdrowie żółtaczka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.