
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Człowiek Uniwersalny
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Anna Księżniczka Millardii
- Sirius-D Classic (100g)
- Olej lniany
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Akceptacja Pełni. Znaczenie słów Ewangelii Tomasza
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Trzy Fale Ochotników i Nowa Ziemia
S.O.S dla tarczycy. Dieta w Hashimoto
towar niedostępny






Opis
Kompleksowy poradnik z mnóstwem najnowszych doniesień naukowych dotyczących zaleceń w chorobie Hashimoto oraz zbiór przepisów, z których samodzielnie można stworzyć kompletny jadłospis na wiele tygodni!
W książce znajdziemy szereg ciekawych i potrzebnych informacji dotyczących fizjologii gruczołu tarczowego, podstawowych zagadnień z dziedziny patofizjologii tego narządu, a także metod leczenia choroby Hashimoto. Na podstawie najnowszych badań i literatury na ten temat autorzy opracowali zalecenia żywieniowe oraz holistyczny plan postępowania dietetycznego w tej chorobie. Znajdziemy w niej informacje dotyczące odpowiedniego zbilansowania diety pod względem zawartości zarówno makro-, jak i mikroelementów, oraz listę składników, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania gruczołu tarczowego.
Opisane zostały także diety eliminacyjne stosowane w chorobie Hashimoto, ich zasadność oraz bezpieczeństwo pod względem wartości odżywczej. W części praktycznej znajdują się opracowane przez autorów propozycje przepisów, z których samodzielnie można stworzyć kompletny i bezpieczny dla zdrowia jadłospis na wiele tygodni, a jego systematyczne stosowanie z pewnością poprawi pracę gruczołu tarczowego. Książka zachęca również piękną oprawą graficzną i kolorowymi zdjęciami proponowanych potraw.
Dane techniczne
Autor | Anna Kowalczyk, Tomasz Antoniszyn |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8021-217-6 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 165x220 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.